Mercedes îi dă drumul senzaționalului S 65 AMG Cabriolet cu 630 CP

,
2.08K 0

Mercedes-Benz a eliberat senzaționalul S 65 AMG Cabriolet. Și cu nu mai puțin de 630 CP și 1000 Nm pe puntea din spate, războiul puterii se declanșează din nou. Detalii complete.

La prezentarea modelului cu linii superbe, S-Class Cabriolet, am avut parte de numai o versiune AMG, S 63 Cabriolet. Acest pachet de mușchi este depășit acum la toate capitolele de către forțosul S 65 AMG.

Până de curând, versiunea S 63 AMG domina gama S-Class Cabrio. Până la urmă, un V8 cu 585 CP și 900 Nm la dispoziție nu este tocmai floare la ureche, nici chiar pentru cei mai mari contestatari ai Mercedes-ului. Acum, fotoliul de lider în cadrul gamei S-Class Cabriolet este ocupat de către 65 S Cabriolet, cu puternicul său V12 biturbo de 6,0 litri.

s-65-amg-cabriolet-2

Motorul cu 12 cilindri obține 630 XP din capacitatea sa de șase litri, între 4800 și 5400 rpm. Cotele cuplului sunt chiar și mai impresionante: marele Benz calcă apăsat, iar cuplul impresionant de 1.000 Nm la de la 2300 rpm la 4300 rpm o dovedește. S 65 Cabriolet poate sprinta în 4,1 secunde de la zero la 100 km / h. Viteza maximă – așa cum tradiția o impune – este limitată la 250 km / h. Există și un pachet AMG Driver, care dezactivează limitatorul, iar viteza maximă se duce până la 300 km / h. Schimbarea vitezelor se face prin intermediul unei transmisii Speedshift 7G-TRONIC. Consumul – deși irelevant în această clasă – este cotat la 12 l/100 km, echivalentul unor emisii CO2 de 272 g / km.

Este clar că, pentru Mercedes-AMG S 65 Cabriolet, clientela ideală nu visează, pur și simplu, la un V12 construit manual, ci și la numeroasele dotări puse la dispoziție de AMG. Un difuzor frontal reduce efectul de ridicare, spațiul lăsat gol deasupra difuzorului oferind aer suficient radiatorului. Pe aripi, putem vedea clar logo-ul “V12 Biturbo”, care atrage atenția asupra rezervelor de putere ale senzaționalului V12 de sub capotă. În plus, Mercedes-AMG a decorat mașina cu praguri noi, cu două țevi de evacuare cromate și cu jante forjate de 20 de inchi, cu anvelope de 255/40 ZR 20 în față și 285/35 ZR 20 în spate. Jantele uriașe ascund frânele din materiale compozite. Cu aproximativ 40% mai ușoare ca versiunile convenționale, acestea prezintă discuri mari de 420 x 40 mm în față și de 360 x 32 mm în spate – etrierele roșii fiind, de asemenea, oferite opțional.

s65-amg-cabriolet-6

La interior, Mercedes își răsfață cumpărătorii cu scaune sport îmbrăcate în piele, beneficiind de o configurație tipică a tapițeriei, cu design de tip diamant și cusături contrastante. Șezutul și tetierele puternic conturate îmbunătățesc suportul lateral în curbele atacate în viteză. Învelitoarea din textil este căptușită cu microfibră, iar pielea acoperă rama geamului inclusiv montantul față, acoperișul și parasolarul. Șoferul simte piele și în palme – volanul cu trei spițe prezentînd padele pentru schimbarea vitezelor, o margine puternic conturată cu piele perforată în zona de contact și o clamă metalică ce încorporează logo-ul AMG.

mercedes-s65-amg-cabriolet-1

Dar concurența? Oare adversarii direcți ai decapotabilei Mercedes-AMG S 65 vor face o pauză ca să privească la cea mai reușită lucrare de la Stuttgart? Da, așa vor face. Tot ce contează este punctul în care anvelopele ating asfaltul și acolo S-Class Cabriolet reușește să-și surclaseze adversarii.

Ei bine, cel puțin unul dintre ei, Aston Martin DB9 Volante în mod special, capabil să dezvolte 517 CP, grație marelui său V12 de 6 litri. Bentley Continental GTC, în versiunea de top Speed, pe de altă parte, îl eclipsează pe S 65 cu 5 CP, iar motorul său turbo W12 de 5,998cc dezvoltă 635 CP. Și viteza maximă este mai mare, 327 km/h, dar accelerația este cu 0,3 secunde mai lentă, ajungînd la 4,4 secunde. Aston este și mai lent, atingînd bariera de 100 km/h în 4,6 secunde, în timp ce viteza maximă este cotată la 295 km/h.

Comentati?

Your email address will not be published.