Mercedes G 63 AMG 4×4 Green Monster

Mercedes G 63 AMG 4x4
,
1.51K 0

O mutare așteptată: G 63 AMG 4×4 a primit tehnica lui G 63 AMG 6×6, inclusiv pneurile de 37 de inch și sistemul centralizat de umflare a anvelopelor.

 

Mercedes-Benz G 63 AMG 6×6 are suficientă carismă ca să concureze cu supermașinile dintr-o parcare aglomerată, dar astăzi l-am spionat pe…., ei bine, fratele lui mai mic, cu doar 4 roți vopsit în verde pe jumătate din caroserie.

În ciuda motorului biturbo V8 de 5,5 litri de sub capotă și, la fel ca și în cazul fratelui său mai mare 6×6, zgomotul predominant al acestei mașinării gigantice vine de la anvelopele de 37 de inci atunci când G 63 se înclină în curbe. Desigur, aceste pneuri au  sistem centralizat de umflare automată, care permite șoferului să regleze presiunea în funcție de teren, dar probabil că accelerațiile laterale mari în viraje nu au fost o prioritate în dezvoltarea mașinii.

Cei de la Mercedes sunt încurajați să construiască o versiune cu 4 roți a lui G 63 AMG 6×6, după ce mai mulți clienți din Orientul Mijlociu și Extremul Orient au semnat contracte pentru a cumpăra un G 63 AMG 6×6 pentru un preț de aproximativ jumătate de milion de euro.

Citiți mai mult despre Mercedes G 63 AMG 6×6

Așa că Mercedes a decis să construiască o versiune 4×4, care va prelua punțile portale de la G 63 AMG 6×6. În locul punților rigide la care roata este centrată pe axul arborelui, la punțile portale punctul de prindere este mai sus și comunică cu centrul roții printr-un angrenaj dințat. Astfel, garda la sol este mai mare decât la modelul convențional.

Ca și în cazul modelului G 63 AMG 6×6, și acest “Monstru Verde” are aripi evazate uriașe pentru a găzdui anvelopele enorme și punți portale mai late.

Fără cea de-a treia punte, G 63 AMG 4×4  prezintă o caroserie obișnuită în loc de una tip pick-up cu patru locuri și, din acest motiv, ne așteptăm la un preț mult mai mic, estimat  la jumătate față de prețul pentru G 63 AMG 6×6.

Mercedes nu anunță când va lansa această versiune specială, dar, după cum vedem din fotografii, deoarece camuflajul acoperă doar jumătate din caroserie, aceasta fiind aproape gata, ne așteptăm să vedem modelul în forma finală anul viitor.

Foto: Automedia

Comentati?

Your email address will not be published.