Mercedes-Benz se întoarce la Super Bowl!

,
1.22K 0

Mercedes-Benz a fost marele absent căruia telespectatorii i-au dus dorul la evenimentul sportiv cu cea mai mare audiență din lume, Super Bowl. Producătorul auto premium revine în joc și va difuza o reclamă la marea finală care va avea loc pe 5 februarie.

“Considerăm că la ora actuală este un canal de comunicare foarte important, pe care trebuie să-l exploatăm,” spune Drew Slaven, vicepreședintele departamentului de Marketing de la Mercedes-Benz SUA, care a confirmat că Mercedes va difuza o reclamă la Super Bowl, într-un interviu acordat la Salonul Auto de la Detroit. Slaven a refuzat însă, să dezvăluie informații despre modelul care va fi promovat, dar un lucru este sigur: agenția de publicitate Merkley and Partners va fi implicată în producția spotului publicitar.

Mercedes-Benz este cel de-al 5-lea producător auto care și-a confirmat prezența la Super Bowl 51, după Kia (Niro) , Honda (CR-V), Audi și Lexus (cu modele neanunțate încă).

Producătorul auto german a mai difuzat reclame la Super Bowl în 2011, 2013 și 2015, 2017 fiind, în mod firesc, un an în care compania va fi prezentă la marea finală americană.

În anul în care Mercedes-AMG aniversează 50 de ani de existență, este șanse mari ca un model AMG să ia prim planul în spotul care ar trebui să aibă o durată de aproximativ 90 de secunde. Postul TV Fox va solicita peste 5 milioane de dolari pentru 30 de secunde de publicitate în timpul finale. Cu siguranță, Mercedes își permite. Compania cu stea în frunte tocmai a devenit producătorul auto cu cele mai bune cifre de vânzări în 2016, devansând marea rivală BMW.

Urmăriți mai jos reclama difuzată de Mercedes în 2015 la Super Bowl!

Comentati?

Your email address will not be published.