Mercedes-Benz în prim plan la Retro Classic 2016
, / 431 0

Mercedes-Benz în prim plan la Retro Classic 2016

SHARE
Home Retro Mercedes-Benz în prim plan la Retro Classic 2016

Mercedes-Benz se pregătește să fie în centrul atenției la Retro Classic 2016 de la Stuttgart, acolo unde va prezenta o serie de modele decapotabile excepționale. Trei automobile clasice și două decapotabile Mercedes-Benz nou-nouțe vor fi expuse la standul Mercedes.

Vizitatorii sunt invitați într-o călătorie în timp, în lumea fascinantă a modelelor roadster și cabrio. Începînd cu legendarul 300 SL din 1952 și cu mașina sport clasică 300 SL Roadster din 1957, standul va include și noul SL, dar și decapotabila care abia a fost prezentată la Geneva, C-Class Cabriolet.

Atât modelele clasice, cât și cele moderne sunt disponibile pentru vânzare. Mașinile vechi de peste șase decenii sunt oferite în stare perfectă, pentru că au fost deja supuse unei verificări detaliate, realizate sub comanda experților de la Centrul Clasic Mercedes-Benz, care au fost nevoiți să bifeze nu mai puțin de 160 de căsuțe dintr-o listă amplă înainte de a da OK-ul.

 Mașinile expuse de către Centrul Clasic Mercedes-Benz la Retro Classics 2016

Mașina sport Mercedes-Benz 300 SL (W 194, 1952)

Pentru prima oară după cel de-al Doilea Război Mondial, Mercedes-Benz a revenit în motorsport în 1952, iar revenirea sa a purtat un nume de legendă: 300 SL. O victorie dublă la Le Mans, un dublu succes obținut la Marele Premiu al Bernei, încă două victorii în alte două curse și încă două smulse în competiția de anduranță de 3100 de kilometri, Carrera Panamericana. Acestea sunt, în mare, cifrele care au marcat intrarea în istorie a Mercedes-ului SL. Karl Kling și Hans Klenk au trecut primii linia de sosire în ciuda unei coliziuni cu un vulture, care a trecut direct prin parbriz, chiar în timpul cursei.

Deși nu a fost niciodată scoasă la vânzare pentru publicul larg, mașina de curse 300 SL a stat la bazele SL-ului de serie lansat un an mai târziu.

Retro Classic 2016 (1)

Fabricat în: 1952
Cilindree: 6 cilindri în line
Capacitate: 2996 cc
Putere: 125 kW (170 CP)
Viteză maximă: 230 km/h

Mercedes-Benz 300 SL Roadster (W 198, 1957-1963)

A văzut lumina zilei cu aproape 60 de ani în urmă, la ediția 1957 a Salonului Auto de la Geneva, din postura de succesor al modelului 300 SL Gullwing Coupe. 300 SL Roadster avea multe elemente tehnice în comun cu versiunea Coupe, dar venea cu un cadru modificat, care permitea montarea portierelor convenționale. Producția lui 300 SL Roadster s-a încheiat însă, în 1963. Până în acel moment, se construiseră 1858 de unități.

Retro Classic 2016 (6)

Fabricat în: 1957-1963
Cilindree: 6 cilindri în line
Capacitate: 2996 cc
Putere: 158 kW (215 CP)
Viteză maximă: până la 250 km/h

Prototipul Mercedes-Benz 190 E 2.6 Cabriolet (W 201, 1990)

Un alt prototip, Mercedes-Benz 190 E 2.6 Cabriolet, nu a fost niciodată produs în serie. Dar a fost a fost motivul pentru construirea modelului de dimensiuni mai mari seria 124 cabrio, care a văzut lumina zilei în 1992. Decapotabila compactă venea cu un motor de 2.6 litri și 6 cilindri. Unitatea propulsa cel mai puternic model al clasei compacte după “motorul V16”.

Retro Classic 2016 (4)

Fabricat în: 1990
Cilindree: 6 cilindri în linie
Capacitate: 2597 cc
Putere: 122 kW (166 CP) la 5800 rpm

Mercedes-Benz C-Class Cabriolet (A 205, since 2016)

Haideți să apăsăm butonul mașinii timpului și să ne teleportăm în prezent. Debutînd la Salonul Auto de la Geneva cu numai câteva zile în urmă, C-Class Cabriolet este prima decapotabilă din istoria Mercedes-Benz care poartă insigna C-Class. Lăudîndu-se cu cel mai bun coeficient aerodinamic din segmentul său, silueta noii decapotabile vine cu o parte frontală impresionantă individualizată de grila de tip diamant și cu faruri cu tehnologie LED. Sistemul de protecție împotriva curentului, AIRCAP, și sistemul de încălzire la nivelul gâtului, AIRSCARF, sunt disponibile opțional în cadrul întregii game, pentru a face rularea cu acoperișul coborât confortabilă chiar și pe timp de iarnă.

Retro Classic 2016 (4)

Cilindree: de la 4 cilindri în linie la V6
Capacitate: de la 1595 la 2996 cc
Putere: de la 115 kW (156 CP) până la 270 kW (367 CP)
Viteză maximă: 250 km/h (limitată electronic)
Emisii CO2: de la 116 g/km

Mercedes-Benz SL Roadster (R 231, since 2016)

SL Roadster a debutat la Los Angeles, în noiembrie 2015, și va ajunge în showroom-urile din lumea întreagă în aprilie 2016. Roadsterul care a suferit un facelift continuă povestea de succes a legendarului 300 SL din anii ’50. Elegantul SL de astăzi vine, evident, cu un plus de putere, cu transmisia auotmată 9G-Tronic, cu sistemul DYNAMIC SELECT cu cinci moduri diferite de transmisie și ultimul, dar nu cel din urmă, cu Active Body Control cu funcție de înclinare în viraje, care duce confortul și caracterul sportiv la un nou nivel.

Retro Classic 2016 (4)

Cilindree: de la V6 (SL 400) la V12 (SL 65)
Capacitate: de la 2996 până la 5980 cc
Putere: de la 270 kW (367 CP) până la 463 kW (630 CP)
Viteză maximă: 250 km/h (limitată electronic)
Emisii CO2: de la 175 g/km

Cea de-a 16-a ediție a evenimentului Retro Classic va avea loc la Stuttgart în perioada 17 – 20 martie 2016, în cadrul unui spațiu expozițional de 125.000 de metri pătrați. Doar în 2015, peste 85.000 de vizitatori au trecut pragul expoziției la care au participat peste 1500 de expozanți.

Comentati?

Your email address will not be published.