Mercedes-Benz GLC Coupe se simte ca acasă pe orice suprafață

,
1.8K 0

Mercedes-Benz GLC Coupe s-a alăturat marii familii de SUV-uri de la Stuttgart, ca fiind al șaptelea membru al acesteia. Creatorii săi au aliniat steaua în trei colțuri lângă cele trei stele Michelin obținute de bucătarul-șef Dabiz Munoz.

Campania aduce pe ecrane un clip în care celebrul chef spaniol apare alături de GLC Coupe. Combinînd imaginea intimidantă a unui SUV cu dinamica impresionantă a unui Coupe, GLC îl întâlnește pe copilul teribil al bucătăriei asiatice și mediteraneene. Personalitățile lor creează noi experiențe pentru cei care le urmăresc aventura. Totul se întâmplă în cadrul campaniei internaționale prin care Mercedes-Benz își promovează SUV-urile și care se desfășoară sub sloganul “Acasă pe orice suprafață”.

Mercedes-Benz GLC Coupe

Clipul de 95 de secunde va fi însoțit și de afișe care înfățișează SUV-ul Coupe într-un decor urban, dar și în afara asfaltului.

De asemenea, va fi lansat un scurt film care va supune privirii critice a fanilor imagini din culise. Acesta va conține informații suplimentare și imagini bonus. Un clip de 15 secunde realizat special pentru Instagram va aduce SUV-ul Coupe în fața celor care își petrec timpul liber pe rețelele de socializare.

Campania are ca țintă principală publicul masculin tânăr, care are puterea să stabilească tendințe pe piața auto. Campania publicitară a fost concepută și organizată de către agenția de publicitate Antoni din Germania.

Comentati?

Your email address will not be published.