Mercedes-Benz G500 4×4² bleu ca hainele de bebeluș, tunat de Mansory
, / 537 0

Mercedes-Benz G500 4×4² bleu ca hainele de bebeluș, tunat de Mansory

SHARE
Home Mercedes-Benz G-Class Mercedes-Benz G500 4×4² bleu ca hainele de bebeluș, tunat de Mansory

Cum au ajuns companiile de tuning să aibă o obsesie în privința acestui bleu atunci cân vine vorba de Mercedes-Benz G-Class? Sub nicio formă nu putem concepe că acest SUV robust și fioros se potrivește cu o culoare pe care părinții o preferă pentru nou-născuți. Dar cei de la Mansory sunt de altă părere, așa că, de dragul vremurilor apuse, haideți să le acordăm atenția cuvenită.

Mercedes-Benz G500 4×4², cu o gardă la sol de 450 mm, cu trei diferențiale autoblocante și deplasîndu-se pe jante uriașe de 22 de inchi, i-a inspirat într-un mod candid pe experții în tuning. Cu excepția culorii caroseriei, un alt aspect care nu poate trece neobservat este cantitatea uriașă de fibră de carbon folosită pentru a schimba înfățișarea SUV-ului.

Mercedes-Benz G500 4×4² Mansory

“Fibră de carbon cât vezi cu ochii”, spun cei de la Mansory, după ce au montat un spoiler frontal, arcade ale roților, carcase ale oglinzilor, acoperiș, mânere ale portierelor și o bară din acest material. Chiar și farurile cu tehnologie LED prezintă rame din fibră de carbon.

G500 4×4² de la Mansory este dotat acum cu ceea ce tuner-ul numește “Stairway to heaven” (“scara către rai”): o treaptă care se extinde în mod automat, pentru a ajuta urcarea la bordul SUV-ului cu gardă la sol foarte înaltă.

Mercedes-Benz G500 4×4² Mansory

La interior, G500 4×4² primește din nou o explozie din fibră de carbon, bordul și volanul venind cu inserții din ceea ce se pare că este materialul preferat al celor de la Mansory. Scaunele sunt îmbrăcate acum în piele matlasată și în „material din carbon”. Logo-urile Mansory sunt amplasate în zonele vizibile, în timp ce cusăturile se asortează cu nuanța folosită la exterior.

Și am păstrat ce era mai interesant pentru final: motorul V8 biturbo de 4,0 litri al monstrului de off-road, dezvoltă acum 485 CP și 710 Nm, un plus de 63 CP și 100 Nm față de versiunea standard. Dacă G500 4×4² se poate numi standard…

Comentati?

Your email address will not be published.