Mercedes-AMG G 63 Edition 463 2015 deja testat

,
2.04K 0

G-Class, o legendă pentru pasionații de off-road din lumea întreagă. Dar uneori, o operație estetică este necesară pentru a menține scânteia aprinsă. Este momentul ca Mercedes-AMG G 63 Edition 463 2015 să intre în scenă, un model cu volum limitat testat de Autocar.

Greu de numit un facelift propriu-zis, ușor modernizatul G 63 AMG a primit un mic surplus de putere alături de un nume nou, care se aliniază noii nomenclaturi Mercedes. Modificări moderate ale șasiului completează această operațiune.

Aniversînd aproape patru decenii pe piață, G 63 facelift primește o bară față unică, o inserție individuală în grilă, arcade mai largi ale roților, trepte laterale și, la modelul 463 Edition, o plăcuță pretectoare din oțel inoxidabil și jante mari de 21 de inchi, încălțate cu anvelope Yokohama cu profil 295/40.

Și la interior, G 63 face un pas înainte. Odată cățărat (la propriu) la bordul vehicul, vei găsi un habitaclu, un volan și un sistem multimedia cu un ecran color de 7,0 inchi, toate restilizate. 463 Edition vine și cu o tapițerie din piele în două nuanțe, care acoperă mare parte a suprafețelor, inclusiv aceea a bordului înalt, dar îngust.

mercedes-amg-g-63-edition-463-6

O altă noutate este motorul V8 twin-turbo de 5,5 litri revizuit. Lansată odată cu G 63 în 2012, unitatea dezvoltă acum 563bhp, grație unui nou colector de admisie. Cutia automată cu șapte trepte AMG SpeedShift și cuplul de 561lb ft (760 Nm) rămân neschimbate.

Cu excepția puterii mărite, masa de 2550 kg este primul semn că Mercedes-AMG G 63 este departe de a avea un caracter pur sportiv. De fapt, acest model ediție specială nu este mai rapid în linie dreaptă și nici nu are o viteză maximă mai mare ca predecesorul său. Intervalul de la 0-62 mph (0-100 km/h) parcurs în 5,4 secunde și viteza maximă de 130 mph (210 km/h) sunt identice, dar și emisiile de 322 g/km.

În realitate, G 63 demonstrează că are un ritm superior față de ce ai aștepta, în mod normal, de la o mașină cu o gardă atât de înaltă. Țâșnește peste obstacole cu o forță veritabilă și continuă să galopeze până la viteza maximă limitată electronic de 130 mph (210 km/h). Evacuările amplasate lateral garantează o coloană sonoră potrivită unui Mercedes care poartă marca AMG, deși modelul în cauză este unul impozant.

Trucul suspensiei adaptive reprezintă încă un teritoriu interzis pentru G63, care păstrează aceleași amortizoare ca și predecesorul său. Trece ușor peste micile denivelări, grație arcurilor ale cu cursă lungă, dar punțile rigide nu oferă prea mult control atunci când se alfă față-n față cu imperecțiuni mai mari ale drumului, care deranjează prezența calmă a vehiculului la viteze mari.

mercedes-amg-g-63-edition-463-1

Bineînțeles, caracterul Clasei G supraviețuiește cu ruliul caracteristic si o direcție care ezită să reacționeze chiar și la cele mai mici impulsuri.

Nici rularea la viteză constantă nu îmbunătățește prea mult situația. Pe autostradă, corecțiile constante de direcție sunt necesare pentru a menține monstrul pe traiectorie la viteze mari. Există și zgomot exterior constant și destul de puternic în jurul montanților la orice viteze care depășesc 60 mph (96 km/h).

mercedes-amg-g-63-edition-463-2

În cele din urmă, Mercedes-AMG G 63 Edition 463 2015 rămâne o alegere excentrică pentru oricine obișnuit cu SUV-urile moderne cum ar fi BMW X5 sau chiar GLE de la Mercedes. Este, pur și simplu, compromis prea mult pentru ceva ce costă cam cu 44.670 de lire sterline mai mult ca mai sportivul și mult mai elegantul GLE 63.

MERGEȚI PE SITE-UL AUTOCAR PENTRU VERDICTUL FINAL.

 

Comentati?

Your email address will not be published.