Mercedes-AMG C 63 T-Modell își întâlnește cel mai aprig dușman, Audi RS4 Avant
, / 503 0

Mercedes-AMG C 63 T-Modell își întâlnește cel mai aprig dușman, Audi RS4 Avant

SHARE
Home AMG C 63 AMG Mercedes-AMG C 63 T-Modell își întâlnește cel mai aprig dușman, Audi RS4 Avant

Mercedes-AMG C 63 T-Modell este, indiscutabil, cea mai complexă ofertă disponibilă în prezent. Forță, frumusețe, spațiu și, mai presus de orice, oportunitate, le are pe toate din plin. Însă Audi nu pare să fie de acord, considerînd că al lor RS4 Avant rămâne cel mai tare. AutoExpress le pune afirmația la încercare.

În esență, C 63 este un break uns cu toate alifiile, binecuvântat cu un motor fenomenal, întâmplător exact același tunător V8 biturbo, care își face treaba în supercarul Mercedes-AMG GT supercar – mai puțin soluția ungerii cu carter uscat. Dar veștile bune nu se opresc aici. Magicienii de la AMG s-au asigurat că senzaționalul Mercedes este la fel de impresionant în viraje pe cât este în linie dreaptă… sau în parcarea de la creșa copiilor.

Mercedes-AMG C 63 T-Modell prezintă o geometrie a suspensiei reconfigurată semnificativ, arcuri și amortizoare mai rigide, o direcție mai rapidă, toate garantînd acel tip de agilitate care ar face un supercar în toată regula să se rușineze.

c63-amg-rs4-avant-1

C 63 are la bază cea mai recentă tehnologie C-Class, iar, din punct de vedere al design-ului, arată că este într-o formă uluitoare cu a sa caroserie cizelată și cu detaliile superbe. Și toate acestea chiar înainte de a intra în habitaclu, care este, cu siguranță, unul dintre cele mai ingenioase din segment la ora actuală. Iar cireașa de pe tort este faptul că, în versiune Esate, Mercedes-AMG C 63 T-Modell este o veritabilă mașină de familie, pe cât de spațioasă, pe atât de versatilă.

În colțul opus, se află nimeni altul decât însuși inventatorul nișei, Audi RS4. În cea mai recentă versiunea a sa (bazată însă pe vechea generație), reușește să țină capul sus cu un aplomb nesperat, oferind un amestec captivant de putere feroce și echilibru al unei tracțiuni integrale permanente. Dar stați, lista avantajelor nu s-a încheiat. RS4 este la fel de frumos construit și conceput ca și rivalul său crescut la Affalterbach, costînd cu 5.000 de lire sterline mai puțin. Grea decizie. Așadar, care dintre cele două super break-uri câștigă cursa puterii?

Aflați singuri urmărind clipul de mai jos!

Comentati?

Your email address will not be published.