Mcchip-dkr ridică un G 63 AMG la propriu și la figurat
, / 463 0

Mcchip-dkr ridică un G 63 AMG la propriu și la figurat

SHARE
Home AMG G 63 AMG Mcchip-dkr ridică un G 63 AMG la propriu și la figurat

Cineva trebuie să convoace toate aceste companii de tuning pentru o discuție despre strategiile lor ridicole de a-și alege denumirile. Dar până atunci, cei de la mcchip-dkr își vor păstra numele, iar noi va trebui să-l folosim ca atare.

Dar nici nu prea contează cum se numesc atât timp cât vin cu lucruri atât de minunate cum este acest Mercedes-Benz G 63 AMG. Unul dintre motivele mele de îngrijorare referitoare la G 63 AMG a fost întotdeauna legat de faptul că încetează să arate ca un vehicul de off-road cu suspensia sa coborâtă, jantele mari și vopseaua sa strălucitoare.

Mcchip-dkr pare să fie pe aceeași lungime de undă cu mine, așa că a ridicat G 63 AMG cu nu mai puțin de 15 centimetri, în timp ce l-a făcut și cu 24 de centimetri mai lat. Aceste modificări fac G 63 AMG să arate mult mai agresiv, însă nu în acel mod în care pare că mănâncă asfaltul, ci mai degrabă că ar putea să mănânce orice.

Și îl prinde de minune. Noile sale jante de 18 inchi se potrivesc, de asemenea, cu restul înfățișării, la fel ca și anvelopele de off-road, care completează noua față aventuroasă redescoperită a lui G 63 AMG.

Dar îndiferent cât de înalt, lat și bine echipat pentru aventură ar fi G 63 AMG, tot stă pe o grămadă de putere odată ce ajunge pe drum, grație motorului său V8 twin-turbo. Ei bine, aici a intervenit din nou mcchip-dkr și a crescut puterea totală a motorului de la 544 CP și 760 Nm la 810 CP și 950 Nm. Această modificare a fot realizată cu ajutorul noilor turbocompresoare, al unui sistem special de evacuare și al modificării soft-ului motorului.

Dacă ai impresia că aceste modificări realizate de mcchip-dkr sunt un pic conflictuale, nu ești singurul: pe de o parte, îi dai unui SUV un aspect mai potrivit pentru off-road și abilități superioare de a rula pe teren accidentat, iar pe de altă parte, îi mărești puterea în așa fel încât să atingă o viteză maximă de 230 km/h (înainte de modificări, atingea 210 km/h). Dar cu acele anvelope, trebuie să fii oricum nebun să depășești 130 km/h…

Asta mă face să cred că modificările operate de mcchip-dkr nu sunt, sub nicio formă, pentru cei care vor să facă off-road, ci pentru aceia care vor să arate de parcă ar face off-road. Și, aparent, nu ducem lipsă de asemenea clienți.

Comentati?

Your email address will not be published.