LIVE DE LA PARIS. Mercedes-AMG GT Roadster se bucură de soarele de toamnă
, / 281 0

LIVE DE LA PARIS. Mercedes-AMG GT Roadster se bucură de soarele de toamnă

SHARE
Home AMG AMG GT LIVE DE LA PARIS. Mercedes-AMG GT Roadster se bucură de soarele de toamnă

Mercedes-AMG GT Roadster a cucerit capitala Franței,  dovedindu-se a fi principala atracție a Salonului Auto de la Paris de anul acesta. VĂ ADUCEM DETALII LIVE.

Supercar-ul decapotabil a luat Parisul cu asalt, nu într-una, ci în două versiuni. În versiunea de bază, the Mercedes-AMG GT Roadster este propulsat de deja familiarul motor V8 twin-turbo de 4.0 litri, cu 476 CP și 630 Nm. Modelul surpriză este denumit Mercedes-AMG GT C și este un liant nou, puternic, între GT S și GT R, la pachet cu 557 CP (asigurați de același motor V8) și cu trucul roților directoare spate și cu un diferențial  spate autoblocant controlat electronic.

Mercedes-AMG-GTC-Roadster-10-768x432@2x

Chiar și înfățișarea modelului Mercedes-AMG GT C Roadster este o copie fidelă a lui GT R. Noile aripi cu 57 mm mai late fac loc unui ecartament mai mare și unor roți cu dimensiuni mai mari pe puntea din spate, toate utile în viraje de viteză, dar care asigură și o tracțiune superioară. Transmisia cu șapte trepte și dublu ambreiaj AMG SPEEDSHIFT DCT primește un raport redus în treapta a șaptea. Acest lucru echivalează cu o accelerație mai bună și o rulare mai lină. În plus, AMG GT Roadster C este dotat cu o baterie litiu-ion, cu piele Nappa, volan AMG performance și un sistem de evacuare ultra-performant.

amg-gt-roadster-4

Modul de transmisie “RACE” reglează în mod optim strategia de schimbare a treptelor transmisiei cu dublu ambreiaj, la nivelul impus de rularea pe circuit – incluzând aici schimburi rapide și un sunet senzațional al motorului. Prin apăsarea butonului “M” amplasat separat în consola centrală, șoferul poate activa modul manual al transmisiei din orice mod de rulare. Modelul de bază Mercedes-AMG GT oferă (prin intermediul sistemului AMG DYNAMIC SELECT) trei moduri pentru transmisie: “C” (Comfort), “S” (Sport), “S+” (Sport Plus) și o setare care poate fi reglată individual “I” (Individual).

În versiunea de bază, Mercedes-AMG GT Roadster atinge 100 km/h în 4 secunde și ajunge la o viteză maximă de 302 km / h. În versiunea GT C, sprintul de la zero la 100 km/h este realizat în 3,7 secunde, iar această accelerare fulminantă se încheie abia la viteza maximă de 316 km/h.

amg-gt-roadster-2

AMG GT Roadster vine cu un acoperiș electric din pânză, care se deschide sau se închide în 11 secunde, la viteze de până la 50 km/h. Acesta prezintă o structură ușoară alcătuită din trei straturi, din magneziu/oțel/aluminium. Acoperișul din pânză poate fi comandat în culori de negru, roșu sau bej. Unică la Mercedes-AMG GT Roadster este noua protecție anti-răsturnare: o bară transversală integrată, din aluminiu. Atunci când este închis, acoperișul imită cu grație forma coupe-ului Mercedes-AMG GT. Doar luneta are o linie mai abruptă, acest lucru rezultând într-un capac al portbagajului mai lung.

amg-gt-roadster-5

Comentati?

Your email address will not be published.