Limuzina de lux cu două fețe: conceptul Mercedes-Benz F 800 Style
, / 714 0
Conceptul Mercedes-Benz F 800 Style

Limuzina de lux cu două fețe: conceptul Mercedes-Benz F 800 Style

SHARE
Home Stiri auto Concepte auto Limuzina de lux cu două fețe: conceptul Mercedes-Benz F 800 Style

Salonul Auto de la Geneva din 2010 a găzduit, printre alte concepte, și modelul Mercedes-Benz F 800 Style, o platformă cu multiple versiuni de tracțiune pentru trenuri de rulare alternative îmbrăcate în hainele unei limuzine de lux în cinci locuri.

Când a fost dezvăluit pentru prima oară în martie 2010, Mercedes F 800 Style era considerat viitorul automobilului premium. Ce era așa de special la acest concept era faptul că platforma F 800 a fost oferită pentru a se potrivi și pentru sistemul de propulsie electrică și pentru sistemul hibrid plug-in.

Pe de o parte, varianta F-Cell avea un motor electric de 136 CP amplasat în spate, care producea un cuplu de aproximativ 290 Nm. Puterea necesară pentru propulsie era generată de celule de hidrogen, iar vehiculul beneficia de o autonomie de aproximativ 600 km.

Celulele de combustibil sunt localizate în partea din față a vehiculului, în timp ce motorul electric compact este montat lângă puntea spate. În plus, bateria litiu-ion aflată în spatele locurile din spate are parte de protecție maximă față de consecințele unui accident, la fel ca și cele patru rezervoare de hidrogen.

F 800 Style

Pe de altă parte, Mercedes F 800 Style putea fi folosit și ca o versiune hibrid plug-in. în acest sens, un motor V6 pe benzină, dezvoltînd 300 CP, era combinat cu un modul hibrid de 190 CP, propulsat de o baterie litiu-ion cu o capacitate de de 10 kWh. Puterea totală era evaluată la aproximativ 408 CP, iar bateria putea fi încărcată la o stație de încărcare sau prin cuplarea la o priză obișnuită.

În același timp, F 800 Style cu hibrid plug-in putea accelera de la 0 la 100 km/h în 4.8 secunde și era capabilă să atingă viteza maximă de 250 km/h (120 km/h exclusiv prin propulsie electrică).

F 800 Style

În mișcare, șoferul este ajutat de un sistem inovator HMI (Human Machine Interface) cu monitor tip oglindă cu Cam-Touch-Pad. Ca să fim mai exacți, informațiile despre rulare și despre vehicul sunt afișate în bord prin folosirea unei oglinzi, făcîndu-le să pară mult mai departe.

La interior, suprafețele de lemn și lumina puternică asigură un nivel ridicat de confort. Elemente funcționale, cum ar fi liniile habitaclului și ale portierelor, cu cotiere care par suspendate în aer ca niște sculpture, în timp ce scaunele cu greutate mică sunt alcătuite dintr-o carcasă de magneziu și un spătar laminat cu fibră de carbon, peste care a fost îmbrăcat un material de mare rezistență.

Comentati?

Your email address will not be published.