Lexus RX 2016, ca rival pentru viitorul Mercedes GLE
, / 706 0
Lexus RX

Lexus RX 2016, ca rival pentru viitorul Mercedes GLE

SHARE
Home Mercedes-Benz GLE-Class Lexus RX 2016, ca rival pentru viitorul Mercedes GLE

Toyota pregătește a patra ediție a crossover-ului său de succes de clasă mare: noul Lexus RX.

Pentru Toyota, Lexus RX este un model crucial, datorită faptului că este cel mai bine vândut SUV de lux de pe piața americană. Tocmai din acest motiv, Toyota are așteptări uriașe într-un segment foarte competitiv. Pe piața americană, Lexus RX va lupta împotriva lui Mercedes GLE (fostul ML), împotriva lui VW Touareg, Acura MDX sau Ford Edge.

Și va exista competiție acerbă și în ceea ce privește sistemele de propulsie, cu Porsche Cayenne S E-Hybrid deja pe piață și cu BMW X5 Plug-In Hybrid și Mercedes GLE Plug-In Hybrid programate pentru această vară, cu o autonomie electrică de până la 35 km.

Mai întâi de toate, Lexus RX va fi un pic mai mare, iar interiorul va fi mai spațios și mai luxos pentru a-l delimita mai bine de noul Lexus NX. Cumpărătorii pot conta pe o experiență superioară la volan, pentru că această mașină va fi foarte confortabliă. Aspectul exterior al vehiculului este dominat de grila față remodelată și de o imagine nouă, îmbunătățită, a farurilor LED.

Lexus se bazează și pe performanțe dinamice superioare. Motorul V6 de 3,5 litri (277 CP în Europa și 270 CP în SUA) va fi înlocuit de noul V6 de 4,0 litri cu aproximativ 350 CP și 583 Nm, care ridică nivelul performanțelor la nivelul unui V8. În ciuda unei capacități cilindrice mai mari, a unei puteri mai mari și a unui cuplu superior, Toyota promite că noul motor va avea un consum de combustibil cu 20% mai mic, ceea ce o face să fie cea mai economică mașină din categoria sa.

Motorul va fi cuplat cu o cutie automată în 8 trepte, construită de Aisin, o filială Toyota. Aisin livrează cutiile automate în 8 trepte și pentru VW Touareg și pentru noul Volvo XC90.

Există zvonuri care susțin că viitorul Lexus RX  va avea la bază varianta cu tracțiune spate (modelul actual are tracțiune față pentru modelele de bază). Și cu siguranță, o versiune hibridă cu tracțiune integrală va completa gama.

Comentati?

Your email address will not be published.