Jocurile plug-in de la Geneva: Mercedes-Benz V-ision e Concept (UPDATE VIDEO)
, / 1156 0

Jocurile plug-in de la Geneva: Mercedes-Benz V-ision e Concept (UPDATE VIDEO)

SHARE
Home Stiri auto Concepte auto Jocurile plug-in de la Geneva: Mercedes-Benz V-ision e Concept (UPDATE VIDEO)

Mercedes-Benz ne-a făcut o surpriză la Geneva cu un van plug-in hybrid de lux, bazat pe noua generație V-Class. Conceptul V-ision e aduce o serie de tehnologii noi și interesante și soluții luxoase de transport.

Conceptul de la Geneva folosește același sistem de propulsie ca noul Mercedes-Benz C 350 e. Este alcătuit dintr-un motor pe benzină cu patru cilindri cu 155 kW (210 CP) și un motor electric (90 kW), care dezvoltă împreună o putere totală de 245 kW (333 CP) și un cuplu de până la 600 Nm. Randamentul de consum este estimat la mai puțin de 3.0 litri la suta de kilometri – emisii CO2 de 71 g pe kilometru.

Motorul său pe benzină cu patru cilindri are o putere de 155 kW (210 CP) și dezvoltă un cuplu maxim de 350 Nm, în timp ce motorul electric dezvoltă 90 kW și un cuplu de 340 Nm. Conceptul V-ision e sprintează de la 0-100 km/h în 6.1 secunde, ceea ce face acest concept hibrid să fie mai rapid ca actualul V 250 BlueTEC, versiunea cu cea mai puternică motorizare.

Are o automonie totală de până la 50 kilometri, dacă este condus la o viteză maximă de 80 km/h, călătoriile pe distanțe scurte până la muncă devenind complet lipsite de emisii. Bateria litiu-ion de înaltă tensiune cu o capacitate totală d 13.5 kWh poate fi reîncărcată folosind o sursă externă de electricitate.

Sistemul inteligent de management al motorului acestui vehicul selectează automat combinația ideală de motor pe combustie și motor electric. Gama de opțiuni include o pornire electrică aproape silențioasă (silent start), folosirea motorului pentru a ajuta motorul pe benzină în timpul accelerației, de exemplu (boost), și recuperarea energiei (recuperation) în timpul frânării și atunci când vehiculul este scos din viteză. Toată energia recuperată este stocată în baterie și poate fi folosită ulterior pentru condusul în modul electric sau pentru funcția boost. Șoferii pot controla și manual interacțiunea hibrid, caz în care pot alege dintre patru moduri diferite (Hybrid, E-Mode, E-Save and Charge), care pot fi selectate cu ajutorul unui comutator.

mercedes-v-ision-e

Din punct de vedere stilistic, Mercedes a ales modul discret, adăugînd o vopsea fascinantă designo titanium alubeam și elemente sport aerodinamice, aripi și bare cu design sport, un spoiler pe spate și jante de 20 de inci cu design multi-spiță cu aspect super lucios.

mercedes-v-ision-e-4

Interiorul aduce probabil mai multe schimbări demne de a fi menționate, încercînd să copieze atmosfera unei mansarde moderne. Practic, tot plafonul vehiculului este făcut din sticlă. Acoperișul panoramic glisant de 1.92 x 1.12 m este împărțit în două zone și permite accesul unui flux impresionat de lumină. Combinat cu piele albă nappa și microfibră DINAMICA, ce dă impresia că plutește deasupra podelei contrastante, închise la culoare, realizată din lemn de nuc englez, plafonul creează o senzație incomparabilă de expansivitate, libertate și luminozitate.

mercedes-v-ision-e-6

Scaunele executive din spate oferă un plus de confort uluitor, în special în timpul călătoriilor la distanță. Ca și în cazul Clasei S, aceste scaune sunt ideale fie pentru ca pasagerul să se concentreze asupra muncii, fie pentru a se relaxa. Trebuie doar să apese un buton ca să-și incline scaunul până aproape de o poziție orizontală, cu o înclinare de până la 49 de grade. Conceptul V-ision e oferă un mediu de lucru confortabil cu două măsuțe pliabile foarte practice și două suporturi de iPod integrate în tetierele șoferului și pasagerului din față.

 

Comentati?

Your email address will not be published.