A doua generație Porsche Panamera în teste (emoții pentru CLS?…)

Porsche Panamera II
,
1.67K 0

Noul Porsche Panamera și-a făcut prima apariție în public, arătînd o mare parte din ceea ce va fi viitorul rival al Mercedes-Benz CLS sau chiar al luxosului Mercedes-Benz Clasa S. Există totuși, o diferență mare între “stele” și modelul reprezentativ pentru Porsche: în timp ce CLS și Clasa S sunt modele în trei volume, a doua generație Panamera va continua, cu siguranță, să parieze pe stilul cu hayon – similar cu cel al “vărului” Audi A7, cel mai mare rival al CLS-ului.

Spy-Shots of Cars Spy-Shots of Cars Spy-Shots of Cars Spy-Shots of Cars   Spy-Shots of Cars

Dacă am compara modelul Porsche Panamera surprins în teste cu actualul model, este ușor de observat că a doua generație va oferi un profil mai îndrăzneț, în timp ce, în spate, designerii vor sublinia “șoldurile”, ca la actualul 911. De fapt, putem observa că portiera spate este oarecum mai mică și linia plafonului este mai curbată – este ca și cum noul Panamera ar vrea să fie perceput ca un 911 în 5 uși, în așa fel încât să atragă mai mulți dintre clienții CLS-ului în 4 uși decât pe cei ai unei limuzine Clasa S.

Putem observa și o ușoară modificare a farurilor, o formă mai ascuțită, asemănătoare celor de la Boxster sau Macan, dar și partrea frontală pare puțin mai compactă decât la actualul Porsche Panamera. Acest lucru noii platforme a Grupului VW, nume de cod “MSB” (“Modularer Standardantrieb-Baukasten”), dezvoltată de Audi și care va fi folosită și de Bentley și de modelele cu motoare amplasate longitudinal de la Audi. În timp ce actualul Panamera cântărește aproximativ două tone, noul Panamera va fi mai ușor și mai rigid, deoarece conține mai mult oțel de mare rezistență.

Noul Panamera va oferi probabil două versiuni de ampatament, ba chiar o a treia, special concepută pentru piața chineză. Cât despre interior, se spune că sursa de inspirație ar fi supermașina 918 Spyder, cu o planșă de bord dominată de touchscreen-uri și  tehnologia tactilă – așteptați-vă la foarte puține butoane, ca la noul S-Class.

În ceea ce privește motoarele, noul Panamera va oferi modernizări alea actualei game de motoare, în timp ce versiunea  Plug-In Hybrid va fi un rival puternic pentru noul S 500 Plug-In. Nu există transmisie manuală nici pentru a doua generație, dar tracțiunea integrală va fi opțională în unele versiuni. Așteptați-vă să vedeți noul Panamera nu mai devreme de 2016, când este foarte probabil să vedem și noul CLS, bazat pe platforma noii Clase E

Foto: Automedia

Comentati?

Your email address will not be published.