Cel mai tare Mercedes GLE Coupe: Brabus 850 6.0 Biturbo 4×4 Coupe

Brabus 850 6.0 Biturbo 4x4 Coupe
,
4.67K 0

Noul Mercedes-AMG GLE 63 4Matic a fost dopat de către Brabus cu un senzațional motor turbo V8 de 6,0 litri cu 850 CP și 1.450 Nm. Brabus 850 6.0 Biturbo 4×4 Coupe atinge 100 km/h în doar 3,8 secunde.

Noul Bentley Bentayga are deja un rival fioros. Noul Brabus 850 6.0 Biturbo 4×4 Coupe cu un motor turbo V8 de 6,0 litri este o rachetă în comparație cu noul Bentayga cu motor V12 de 6,0 litri și 600 CP.

Cu o capacitate de 6 litri, Brabus 850 6.0 Biturbo 4×4 Coupe are o putere de 850 CP la 5.400 rpm și un cuplu maxim de 1.450 Nm între 2.500 și 4.500 rpm. Super SUV-ul care cântărește peste 2.350 kg se lansează în sprintul de la 0 la 100 km în doar 3,8 secunde, iar viteza sa maximă este limitată electronic la 320 km/h.

Motorul turbo V8 de 6 litri este derivat din motorul AMG V8. Brabus a mărit alezajul la 99 mm şi astfel cilindreea a crescut de la 5.461 cmc până la 5.912 cmc. Cele două turbocompresoare de serie de la motorul AMG au fost înlocuite cu turbocompresoare speciale cu compresoare mai mari și cu evacuare modificată.

Aripioara faţă, care este atașată de partea inferioară a barei de protecţie, creşte apăsarea pe puntea din față la viteze mari, oferind o stabilitate şi aderenţă superioară. Prizele de aer care se regăsesc pe părțile laterale ale barei frontale prezintă deflectoare de vânt individualizate pentru a conferi vehiculului un profil și mai sportiv și pentru a direcționa aerul către prizele de aer aflate pe părțile laterale ale vehiculului, care sunt dotate cu semnalizatoare laterale cu tehnologie LED.

Mercedes-Brabus-850-GLE-Coupe-3

Pentru bara din spate, Brabus a dezvoltat finisaje de carbon pentru canalalele de aerisire și un nou difuzor, care oferă decorul perfect pentru cele două elemente vizuale de identificare a ultraperformantului sistem de evacuare Brabus. Țevile îmbrăcate într-un strat ceramic, branduite cu logo-ul Brabus, completează perfect decupajele din stânga și din dreapta difuzorului. Spoiler-ul Brabus poziționat pe acoperiș este cel care finalizează conceptul aerodinamicii superioare al acestui coupe.

Jante din aliaj de 21, 22 și 23 de inch cu diverse forme de design sunt disponibile pentru Brabus 850 6.0 Biturbo 4×4 Coupe. Cea mai exclusivistă opțiune este însă, Brabus Monoblock “Platinum Edition”, cu jante forjate de înaltă tehnologie și cu dimensiuni mari, 11Jx23. Partenerii lui Brabus în domeniul tehnologiei, Continental, Pirelli și YOKOHAMA sunt cei care furnizează anvelopele ultraperformante potrivite pentru acest SUV.

Brabus a modificat și setările suspensiei Airmatic, coborînd vehiculul cu aproximativ 35 mm. Această modificare nu doar conferă mașinii cu tracțiune integrală o înfățișare mai incitantă, ci și amplifică dinamica la rulare prin coborârea centrului de greutate.

Mercedes-Brabus-850-GLE-Coupe-7Interiorul vine cu cea mai fină piele Brabus Mastik și Alcantara disponibile în orice culoare, folosite pentru bord, scaune, feţele ușilor și plafon. Combinațiile Brabus de carbon și lemn oferă, de asemenea, o arie largă de culori și de finisaje.

Brabus 850 6.0 Biturbo 4×4 Coupe poate fi comandat ca vehicul în sine sau Brabus poate transforma un GLE 63 în totalitate sau în etape. În ciuda puterii supreme, consumul de combustibil rămâne decent: 15,8 l/100 km urban, 9,7 l/100 km pe autostradă și 11,9 l/100 km consum mixt, cu emisii CO2 de 278 g/km.

 

Comentati?

Your email address will not be published.