Cele mai puternice E-Class construite vreodată – Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ și E 63 S 4MATIC+
, / 358 0

Cele mai puternice E-Class construite vreodată – Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ și E 63 S 4MATIC+

SHARE
Home AMG E 63 AMG Cele mai puternice E-Class construite vreodată – Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ și E 63 S 4MATIC+

Iată-le, în sfârșit, sunt cele mai puternice modele E-Class din tote timpurile: Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ și E 63 S 4MATIC+. Propulsate de deja familiarul V8 biturbo de 4.0 litri, bolizii companiei vin cu 571, respectiv 612 CP. Modelul S are nevoie de numai 3,4 secunde pentru a ajunge de la 0 la 100 km/h.

Expresivă și emoțională, silueta noului Mercedes-AMG E 63 4MATIC vine cu elemente robuste, dar și cu linii senzuale, care o diferențiază de Clasa E standard. În premieră la E-Class, capota este inserată între aripi și bară, exact ca la modelele coupe. Cu 17 milimietri mai ample, arcadele roților găzuduiesc un ecartament mai mare, dar și roti mai mari pe puntea din față. Noul E prezintă o nouă grilă a radiatorului cu două lamele și cu logo-ul AMG, demonstrând forța și performanța de care este în stare noua limuzină.

Mercedes-AMG-E-63-4MATIC+

Din lateral, profilul noului E 63 4MATIC se conturează atractiv, cu logo-ul 3D “V8 BITURBO 4MATIC+” captând instantaneu atenția. Inserțiile cromate sunt cele care fac diferența dintre acest model și versiunea S.

Partea posterioară aduce o nouă abordare, cu un eleron bine definit în culoarea caroseriei, amplasat pe capacul portbagajului. Un șorț spate cu înfățișare de difuzor și cu două țevi de evacuare cromate subliniază înfățișarea atrăgătoare a spatelui.

Motorul V8 biturbo de 4.0 litri duce performanța la un nou nivel, ajungând să dezvolte 612 CP (450 kW) și un cuplu maxim de 850 Nm la versiunea S, în timp ce modelul non-S se mulțumește cu 571 CP și 750 Nm. Dureză doar 3,4, respectiv 3,5 secunde pentru ca noile E să ajungă de la 0 la 100 km/h. Viteza maximă este limitată electronic la 250 km/h.

“Noile modele E 63 reprezintă cel mai mare pas făcut de noi vreodată de la o generație la alta “, spune cu mândrie Tobias Moers, Președinte al Consiliului de Administrație de la Mercedes-AMG GmbH.

Iar Sistemul de Management al Cilindrilor vine să confirme spusele sale. Pentru eficiență de top, Mercedes-AMG a echipat unitatea V8 cu un sistem de dezactivare a cilindrilor. În modul de transmisie “Comfort”, sistemul de dezactivare a cilindrilor este disponibil între 1000 și 3250 rpm. Acest mechanism garantează cifre de consum incredibile: un consum mixt de 8,9 litri reprezintă un standard în segment.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Dar de ce este prezent plusul în indicativul mașinii? Ambele modele sunt disponibile cu inovatorul sistem de tracțiune integrală AMG Performance 4MATIC+. Acest nou sistem intelligent aduce avantajele diferitelor setări pentru o tracțiune optima, chiar și când mașina este forțată la limită. Programul de rulare “Race” și dezactivarea ESP-ului permit însă drift-uri, cu transmisia în modul manual.

E-ul sportiv vine cu patru programe diferite de rulare, integrate în sistemul AMG DYNAMIC SELECT: “Comfort”, “Sport”, “Sport Plus” și “Individual” permit celor aflați la volan să modifice comportamentul mașinilor în funcție de propria personalitate, reglând astfel reacția motorului, a transmisiei, a suspensiei, a direcției, a sistemului ESP și a tracțiunii integrale.  Butonul “M” trece transmisia direct pe modul manual, treptele schimbându-se atunci din padelelele aflate în spatele volanului.

Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+

Mașina beneficiază acum și de o funcție reconfigurată, simplificată, RACESTART. Prni aceeași procedură a trecut și suspensia sport, aceasta din urmă având la bază suspensia multi-camerală AIR BODY CONTROL, reconstruită de la zero.

Șoferul poate merge și mai departe, setând în trei moduri diferite sistemul de amortizare: Comfort, Sport și Sport Plus, sunt opțiunile care pot fi selectate pentru confort la drum lung sau pentru un plus de adrenalină.

Pentru tracțiune și dinamică superioare, Mercedes-AMG a dotat modelul E 63 4MATIC cu un diferențial mechanic și E 63 S 4MATIC cu unul electronic. Ambele reduc derapajul în viraje, fără a aplica intervenții asupra sistemului de frânare, mașina rămânând stabilă la frânare și obținând o tracțiune superioară la demaraj.

Mercedes-AMG-E-63-4MATIC+

Interiorul limuzinelor ultra-performante subliniază orientarea dinamică și un stil de condus sportiv. Volanul este îmbrăcat în piele și prezintă o parte inferioară aplatizată.

Șoferul Mercedes-ului AMG E 63 4MATIC+ se află în control deplin din scaunul său sport îmbrăcat în piele nappa. Scaune AMG Performance cu tetiere integrate sunt disponibile opțional. La E 63 S 4MATIC+, pielea nappa acoperă panoul instrumental, volanul vine și el îmbrăcat în piele gri cristal, prezintă marcaj la “ora” 12, dar și cusături contrastante. Un ceas IWC analog și centuri gri cristal amplifică imaginea sportivă.

Panoul de bord AMG aduce toate informațiile utile în câmpul vizual al șoferului. Ceasurile cu fundal în carouri aduc din nou un aer sportiv. Cei pasionați de motorsport vor cânta de bucurie tot drumul până la circuit, cu gândul că sistemul RACETIMER poate cronometra timpii pe tur.

Mercedes-AMG trimite pe șosele o versiune E 63 S 4MATIC+ “Edition 1”, o mașină exclusivistă vopsită în Night black magno, care aleargă pe jante AMG de 20 de inchi, finisate în negru lucios.

Ultra-performantele Mercedes-AMG E 63 4MATIC+ și Mercedes-AMG E 63 S 4MATIC+ își vor face debutul în public pe 16 noiembrie, la Salonul Auto de la Los Angeles. Primii clienți își vor putea comanda mașina visurilor începând cu martie 2017.

Comentati?

Your email address will not be published.