Avanpremieră MERCEDES-AMG PETRONAS înaintea Marelui Premiu al Chinei 2015
, / 525 0

Avanpremieră MERCEDES-AMG PETRONAS înaintea Marelui Premiu al Chinei 2015

SHARE
Home Motorsport F1 Avanpremieră MERCEDES-AMG PETRONAS înaintea Marelui Premiu al Chinei 2015

După ultimul GP încheiat cu o revenire spectaculoasă și îndelung așteptată a celor de la Ferrari, echipa MERCEDES-AMG PETRONAS este și mai hotărâtă să câștige următorul Mare Premiu al Chinei. Citiți ce au avut de spus câteva personalități din cadrul echipei.

Lewis Hamilton:

amg-petronas-mercedesblog.com-2“Weekend-ul din Malaezia a fost dur. Mereu este așa, din cauza căldurii – dar cu problemele de vineri cu monopostul, ploaie în timpul sesiunii de calificări de sâmbătă și cu o cursă care, duminică, nu a mers așa cum plănuiserăm, a fost deosebit de dificil. Cred că, în cele din urmă, am făcut luat cele mai bune decizii pe care le puteam lua – dar există întotdeauna loc de mai bine și noi am muncit din greu ca să analizăm totul în vederea cursei următoare din China. Shanghai este una dintre locațiile mele preferate – pur și simplu, datorită fanilor. Nu știu cum se face, dar din momentul în care aterizăm la aeroport, ei află că am ajuns acolo. Este cu adevărat incredibil să vezi sprijinul de care avem parte. Circuitul în sine este o provocare diferită de Albert Park și Sepang – dar este unul care chiar îmi place și care se potrivește cu stilul meu de condus. Am câștigat cursa de anul trecut și doar de două ori am încheiat în afara podiumului, așa că obiectivul este să construim pe acest istoric și să revenim în frunte.”

Nico Rosberg:

amg-petronas-mercedesblog.com-4“Weekend-ul celei mai recente curse nu a fost unul grozav pentru mine. Nu am scos cel mai bun timp pe tur în calificări, apoi pierderea timpului la boxe a transformat-o într-o cursă dură de recuperare pentru a-l prinde pe Lewis. Cu siguranță, ne-am învățat lecția și e timpul să o punem în aplicare în China. Shanghai este un circuit extraordinar pentru mine. Acolo am obținut primul meu pole position, dar și prime victorie în 2012 – în cel de-al treilea sezon al meu cu Săgețile Argintii. Nu a fost un start perfect în cel de-al șaselea sezon al meu cu această echipă și sunt hotărât să schimb totul la 180 de grade în acest weekend. Bineînțeles, colegul meu va avea alte idei – și la fel și compatriotul meu din mașina roșie, sunt convins. Dar acesta este un circuit care mereu mi s-a potrivit, așa că pun la cale un weekend în forță.”

Toto Wolff, șeful departamentului Motorsport de la Mercedes-Benz:

amg-petronas-mercedesblog.com-3“Am plecat din Malaezia cu multe teme de gândire. Poate că a fost un rezultat bun pentru sport – dar pentru noi, a fost un duș rece. Nu-ți poți permite să se întâmple așa ceva prea des, deși am avut două monoposturi pe podium, am privit cu atenție la orice aspect pe care l-am putea îmbunătăți. Poziția noastră a ridicat ștacheta și acum trebuie să o ducem noi și mai sus; încă de la Melbourne am spus că așteptăm o luptă strânsă pe parcursul întregului sezon, pentru ambele titluri mondiale și trebuie să profităm la maximum de fiecare șansă. Avem următoarea șansă în China – un circuit care pare un teren de vânătoare prielnic pentru echipă. Lewis are un record grozav acolo, iar pentru Nico este locul unde a făcut primii pași în clasa învingătorilor. Avem armele la dispoziția noastră – și trebuie să profităm de ele în acest weekend. ”

Paddy Lowe, Director executiv (Tehnic):

“Ca la fiecare cursă, am petrecut mult timp analizînd weekend-ul de la Sepang pentru a identifica ariile în care avem nevoie de îmbunătățiri. Cea mai importantă slăbiciune a fost managementul avenlopelor în timpul stinturilor. Temperaturile neobișnuit de mari ale suprafeței de rulare a circuitului – chiar și raportate la standardele malaeziene – au dus la acest deznodământ, dar este esențial să ai o mașină care se comportă bine pe orice circuit și în orice condiții, așa că avem treabă în ceea ce privește acest aspect. China reprezintă o provocare diferită. Temperaturile pot varia dramatic de la an la an, dar sunt, în general, destul de scăzute. Este și un circuit limitat din punct de vedere al aderenței pe față – contrar condițiilor de la Sepang – cu o combinație interesantă de curbe și o linie dreaptă lungă, așa că va fi interesant de văzut cum diverse mașini evoluează pe încă un circuit tipic pentru acest sezon. Este acum mai clar ca niciodată că există concurență în cursa pentru acest titlu mondial, așa că vom continua să muncim rapid și eficient pentru a obține rezulate. Avem o serie de noi dezvoltări aerodinamice pentru Shanghai și avem ca obiectiv o performanță îmbunătățită față de ce am reușit în Malaezia.”

Comentati?

Your email address will not be published.