Aston Martin ar putea folosi o platformă proprie pentru DBX
, / 529 0
Platformă pentru DBX

Aston Martin ar putea folosi o platformă proprie pentru DBX

SHARE
Home Stiri auto Industrie Aston Martin ar putea folosi o platformă proprie pentru DBX

CEO-ul de la Aston Martin, Andy Palmer, a declarat că Aston Martin ar putea mai degrabă să modifice platforma proprie destinată modelelor sport pentru viitorul DBX decât să folosească platforma SUV de la partenerul Daimler.

Au existat zvonuri conform cărora crossover-ul DBX ar putea folosi platforma MRA ca și noul SUV de clasă medie Mercedes GLC.

Dar Andy Palmer a declarat pentru Automotive News Europe într-o conferință de presă organizată de Financial Times săptămâna trecută, că DBX este mai degrabă un crossover decât un SUV și că structura SUV a celor de la Daimler nu ar fi potrivită pentru acesta.

Palmer insistă că DBX trebuie să reflecte tradiția sportivă a brand-ului și nu să fie un SUV. Acesta dorește ca viitorii cumpărători să simtă că stau într-o mașină și nu “pe o mașină”, referindu-se la poziția înaltă – prin tradiție – a unui SUV.

Inginerii Aston Martin verifică dacă noua platformă rezervată noii generații de mașini sport Aston Martin poate fi adaptată pentru DBX. Palmer a spus că depinde de garda maximă la sol posibilă pentru această platformă. Acesta crede că noua platformă Aston Martin este prima soluție care ar trebui luată în considerare.

Pe 30 aprilie, Aston Martin a anunțat o invetiție de 315 milioane de dolari pentru dezvoltarea a trei vehicule, în afara seriei tradiționale, inclusiv modelul DBX, prezentat în avanpremieră, ca și concept, în primăvara trecută, la Salonul Auto de la Geneva.

În următorii cinci ani, Aston Martin va înlocui întreaga gamă de tradiție a mașinilor sport – DB9, Vantage și Rapide și va lansa alte trei modele, incluzînd aici DBX.

Urmașul modelului DB9, care ar putea purta denumirea de DB11, va fi comercializat începînd cu 2016, în timp ce DBX este programat pentru 2019. Cu DBX, Aston Martin vrea să atragă clientelă feminină, dar și clienți mai tineri.

Există și planuri pentru un SUV Lagonda, bazat pe Mercedes GL.

Daimler deține 5% din Aston Martin, aceste acțiuni făcînd parte dintr-un partrneriat care asigură furnizarea motoarelor AMG V8 și a structurilor electrice pentru viitoarea generație de mașini sport de la Aston Martin.

Comentati?

Your email address will not be published.