112,8 milioane de oameni au urmărit reclama Mercedes-Benz
, / 1029 0
Reclama Mercedes-Benz la Super Bowl

112,8 milioane de oameni au urmărit reclama Mercedes-Benz

SHARE
Home Lifestyle 112,8 milioane de oameni au urmărit reclama Mercedes-Benz

De obicei schimbăm canalul în timpul pauzei publicitare. Dar cu siguranță, nu și la Super Bowl! Finala dintre New England Patriots și Seattle Seahawks a dat lovitura. 112,8 milioane de oameni au urmărit-o!

Așadar, se pare că aproape 113 milioane de oameni au văzut reclama Mercedes-Benz care a adus în fața telespectatorilor Marea Cursă. Pe Phoenix Arena, un stadion care a găzduit 65 000 de spectatori, Patriots au câștigat pe teren după un final incendiary, iar țestoasa a câștigat cursa nebună din pădure.

reclamă Mercedes-Benz

Și suntem în direct cu învingătorul cursei, la Showdown, emisiunea realizată de Jerry Rice. Campionul Marii Curse vorbește la telefon în timp ce conduce de-a lungul coastei. După victorie, a decis să ofere o explicație pentru decizia sa de a schimba strategia în mijlocul cursei, după ce, o săptămână întreagă s-a pregătit să meargă încet, dar sigur. Țestoasa dă “vina” pe Mercedes-AMG GT:

“Mașina asta este un monstru, în niciun caz nu puteam să merg încet, dar sigur cu acel motor! Vreau doar să-i mulțumesc Mamei Natură și celor de la Mercedes-Benz pentru că mi-au dat tot ce am avut nevoie pentru a-mi atinge țelul. Și un salut pentru fratele meu Dave, din mlaștina de acasă!”

Mercedes-Benz a luat cea mai bună decizie alegînd să difuzeze reclama în ultimul sfert al finalei, tocmai atunci când s-a înregistrat vârful de audiență. Oamenii au dat pe NBC ca să vadă finalul incendiar care le-a adus “patrioților” victoria în fața campionilor de anul trecut.

Katy Perry reclama Mercedes-Benz

Cu un super show oferit de Katy Perry la pauza meciului, Finala NFL a devenit cel mai vizionat program TV al sezonului. Ceremonia premiilor Oscar conducea acest top cu 45.3 milioane de telespectatori. Ceremonia de deschidere a Olimpiadei era pe locul 2 cu 33.5 milioane de oameni care au urmărit-o. Urma apoi ceremonia de decernare a premiilor Grammy, cu 30.5 telespectatori. Niciuna dintre ele nu era însă o competiție sportivă.

Sătuli de reclame super sexy, telespectatorii înclină acum spre spoturile publicitare drăguțe. Așadar, reclama Marea Cursă difuzată de Mercedes-Benz a făcut impresie și a fost catalogată drept una dintre cele mai bune difuzate la Super Bowl.

Comentati?

Your email address will not be published.